torsdag 5 mars 2009

Vad e det med folk

Va på gymmet idag, till att börja med, kan informeras att lappen, som jag delgav er häromdan fortfarande sitter kvar, så man kan väl antaga att den thailändska kvinnan inte fått sina 40:- eller en ny påse cashewnötter. Dagens noterande på gymmet: En halvtrashig tjej kommer in i omklädningsrummet (såg henne där ute vid nån maskin innan) och ska hoppa in i duschen. Snacka om å tappa hakan (inte för att hon näckade, vad tror ni om mig), när jag ser vad hennes träningsoutfit e, en oversizetröjja upptill, fine, inget märkvärdigt med det, men nedtill, svarta nylonstrumpbyxor och sedan ett par svarta mormorstrosor utanpå ... snyggt jobbat bruden ... *ironi*.

För övrigt har jag gått och kärat ner mig i en trench på Lindex. Det e tack vare Erika, som jag fick nys om den. Va och provade den innan gymmet och sen va jag dit efteråt och klämde och kände på den, men gick hem tomhänt. Nu ser det inte bättre ut än att jag kommer gå dit imorrn likt förbannat och ta med den hem =).

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där utstyrseln som den där tjejen (ville skriva bruden först men jag ska vara snäll de våra... hihi) hade på gymmet lät misstänkt åttiotal. Skulle nog inte vara mitt val av tränings"outfit" om jag säger så ;-)

Kramiz!