måndag 2 mars 2009

Hemma igen

Morgonen började ju toppenbra, med att jag halvsväg promenerande hemåt med vovve från Vasaplan, upptäcker att mina lgh-nycklar inte återfinns i min väska, utan ligger kvar uppe hos Rickard i hans lgh. Kuuul ! ! ! Halka bort till Rickards jobb, hämta hans lgh-nyckel, betala extra för vovve IGEN, guppeligupp på 7:an, åsse upp till Mariestrand.

Just nu sitter jag och grubblar ... IGEN ... ovanligt va? Om jag kunde sluta va så oerhört korkad, sluta hoppas, för vet jag inte nånstans innerst inne att det e meningslöst.

Ska ta en kortare promenad med Fille, blir inge Broarna Runt, utan ett stopp på Tenton efter promenaden istället. Björn, Broarna runt e för min del över Tegsbron, Öst På Stan typ och sen över E4:a bron, tror jag den heter va? Perfekt runda och mysigt med =).

Inga kommentarer: