måndag 30 mars 2009

Presentspanande och frukosttime

Rensat skallen lite under min morgonpromenad. Nu ska jag käka lite kokt korv med bröd, som jag varit sugen på jättelänge. Sen blir det nog nåt stabilare i lilla magen, innan gymet. Blir nog axlar och ben idag, som det känns. Jo, tog en sväng genom stan på tillbakavägen och har iaf klart med idé till Sus present. Måste klura på nåt till Freddelito =), men är ju några veckor kvar. Rickards present har jag varit klar med sen långt tillbaks, dock inte inhandlad än ... =P. Just det ja, jävla Ultra lurade mig iaf på 5 dagar på mina busskort. Trots att jag sa till specifikt flera gånger att det nya kortet skulle börja där mitt studerandekort löpte ut, dvs idag. Ska göra en lista snart på alla anledningar till att hata Ultra och varför dom borde sänka sina hutlösa priser.

Inga kommentarer: