fredag 6 mars 2009

Fredagsutmaning

Hittade denna hos Erika och har inge bättre för mig så ... here you go

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du: Linda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Love
3. Flicknamn: Lydia
4. Pojknamn: Lucas
5. Yrke: Livvakt
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Leggings
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Lypsyl
10. Plats/stad: Lissabon
11. En orsak att vara sen: Läkarbesök
12. Något man skriker: Lägg av
13. Film: Låt den rätte komma in
14. Något man dricker: Likör
15. Band: Linkin Park
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn:Lingonstigen
18. Bil: Lamborghini
19. Sång: Love Hurts (Nazareth)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Limbo

Jag utmanar följande: Maria.Ö, Sus, Rickard och Carola. Självklart får alla andra som vill anta denna också göra den =).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har gjort utmaningen nu :D Hoppas allt är bra med dig. kram

Anonym sa...

Har också redan gjort den. Kolla min blogg får du se... :-)

Kramiz!

Anonym sa...

Nu var jag lite slarvig när jag läste. Fick för mig att "Susanne" hade skrivit att hon redan gjort den utmaningen och jag höll med henne att jag också redan gjort den. Men jag såg ju sedan att det var inte alls det hon mena.
Ville bara reda ut den lilla missen så du inte undra vad jag menar... :-)
Kramiz igen!

Lindsey sa...

Sus: Såg det, har läst den också =).

Önblad: Hihi, missade nog att du redan gjort den ... sorry =).