söndag 8 mars 2009

Bad day

Det har inte varit någon vidare dag för mig. Dels har jag varit otroligt trött, då jag fick mycket lite sömn i natt. Detta är dock inget ovanligt, för de som känner mig. Sedan har jag haft otroligt ont igen, det "gamla" vanliga, invärtes kramper, yrsel och frossa bla. Tur att jag har tid till lassa den 27:e mars.

I övrigt har det varit mycket vilande i soffan framför tv:n. Sett på "Just like heaven" på min pluttiga dvd-spelare. Tur att den kommer till användning nån gång iaf =). En hel del WoW har det hunnits med också och jag har tragglat med massa trista low lvl quests i Elwynn Forest. Äntligen hoppat upp till Lvl 20 och erhållit en achievment också.

Nu är det dags för sängen för min del. I know, tidigt, men tröttheten, frossan och smärtorna gör att jag inte klara av att sitta här framför datorn länge till och plågas i min envishet. Så, godnatt alla glada människor och på återseende.

Inga kommentarer: