söndag 29 mars 2009

Stillsam söndag

Jag hade helt glömt bort detta med att ställa fram klockan en timma. Vaknade runt 9-tiden (tror jag) och släpade mig till toan, sen tillbaks till sovrummet igen. Vaknade igen ett gäng timmar senare, och sovrumsklockan visade då på 12 ungefär, medans klockan ute i vardagsrummet visade 13. Blev en slapp söndag och jag höll flera gånger på att somna i soffan, trots att filmen, som Rickard satt igång, var helt ok, "The day earth stood still".

Hemkommen sen en stund och har hunnit tryckt i mig en god 90-grammare med tillhörande bröd, dressing och gurka. Men, det mättade inte min mage, så nu väntar jag på att mina mozarellasticks ska bli klara i ugnen =).

Veckan som kommer blir väl mest som alla andra veckor hittills. Dock ser jag fram emot tisdagkvällen ... ;O).

Inga kommentarer: