onsdag 25 mars 2009

Oh underbara onsdag

Vaknade upp med ett strålande humör och stort leende på läpparna. Trots att kärringjäveln ovanpå levde om från 06:30, klampandes runt i sina förbannade högklackade porrskor. Men, solen skiner och det är blå himmel, så varför klaga =).

Fått in cash idag och precis betalat några fakturor samt hyran. Räknar med att det dyker ner fler fakturor, men jag har klarat mig med minimalbudget = noll, så jag klarar nog även denna månad.

Hade en trevlig tisdagkväll, som började med ett grymt skönt ben och magpass på Tenton. Tror både jag och Rickard var helt slutkörda, jag i benena och han i armarna *s*. Men, tog grymt bra och alltid lika härligt efteråt. Därefter blev det spaghetti och köttfärssås på Lindas vis, och med Fredde som middagsgäst. Trevligt trevligt =).

Ikväll blir det en liten onsdags-gettogether med Mia och Rickard, vilket jag ser fram emot. Så, alla levande varelser, ha en superskön mitt-i-veckan-dag och bränn inte upp hela löningen första dan, bränn upp halva idag och resten imorrn ;O).

Pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte bli annat än glad när pengar kommer in på kontot...
Det är härligt med dollars $$$$$$

Kramiz!

Anonym sa...

Ingen risk för att jag bränner upp några pengar idag, får inget förrän på fredag =p