torsdag 19 mars 2009

Skospaning

Som vanligt har jag aldrig några pengar att unna mig något jag vill ha. Men, det kostar ju inget att spana =). Har därför kikat runt lite på nätet och en av mina favoritskoaffärer har fått in dessa fyra par härliga sommarskor. Löööv them alot. Tyvärr ligger precis långt över min budget, men drömma går ju alltid. En vecka kvar till jag får in cash igen och jag hoppas över gudarna att soc inte drar ner på stödet denna månad som förra. Kommer seriös att dö om jag blir tvungen att tvignas låna av päronen igen.

Ska se på "Sveriges värsta bilförare" ikväll. Önskar att jag haft cola nu ... känner hur det vattnas i munnen på mig. Det lustiga är att allt begär och sug efter saker kommer alltid då jag lever på svältkost och inte har någon ekonomi överhuvudtaget ... Jag inser verkligen hur bra jag hade det på TPH-tiden. Det var gamla, goda tider. Det första jag ska köpa iaf när jag får bättre och fast ekonomi, är en ny ljudkabel för jag är förbannat less på denna som krånglar. Den sprakar, ljuter och har sig ... horribelt att behöva stå ut med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt snygga skor. Jag har aldrig sett mig själv som en skomänniska men jag fick mig en liten tankeställare nu när jag har packat mina skor och insåg att jag faktiskt hade 16 par :S och jag vill dessutom köpa ett par nya till sommaren, men jag har ju samma problem som du med ekonomin :(

Lindsey sa...

Sus: Ja, har väl inte varit sådär överdriven skofantast att jag är beroende eller så. Men, jag skulle inte ha nåt emot lite nya vår och sommarskor i garderoben. Jag har en egenskap att behålla skor och saker tills de faller i bitar .. =). Bara för att jag är så snål och kan inte förmå mig att slänga.

Anonym sa...

Dom var ju huuuuur snygga som helst. Det började faktiskt dra i "villha- tarmen" på mig me =)