fredag 6 mars 2009

Ändrade planer

Det som var tänkt att bli en lugn och ensam fredagskväll har bytts ut mot en troligen mindre lugn fredagskväll. Persson dyker över och jag blir ett med "Kung" igen. Förhoppningsvis dyker Fredrik upp senare, efter sin barnvaktskväll.

För övrigt så har nu trenchen fått flytta hem till mig =). Jag är sååå nöjd, även om min plånbok kanske inte säger detsamma. Men, det här är ett av få "slöseri köp" som jag INTE ångrar alls.

Hur som, tanken är väl att ta oss vidare ut när det börjar närma sig kväll. Får se vad som händer som sagt ... Snart dags för eftermiddagsprommis med Fille och gå och möta upp Persson.

Hej hopp alla glada och en trevlig fredagskväll på er

2 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Snyggt du gjort i din blogg. Blev jättebra med nya bannern.
Se nu till att ha en riktig trevlig kväll. Kraaam

Lindsey sa...

Mia: Tack tack, som sagt ska ändra på själva "lovely-lindsey". Ska försöka ha skoj =). Detsamma till dig.//Kramen, L