måndag 23 mars 2009

En gång för alla

Nu har det hänt så många gånger att jag vill reda ut det hela en gång för alla. Till att börja med vill jag säga, (vilket nog de som verkligen känner redan vet) att jag har absolut inget emot folk som är varesig homosexuella eller bi. Jag har vänner, bekanta och fd klasskompisar som är det ena eller det andra, så tro inget annat.

Det jag vill reda ut, är det faktum att så många verkar ha fått uppfattningen eller rentutav tror att de vet min läggning. I början trodde jag att det bara var en tillfällighet, nån person undrar. Men, nu har det hänt så ofta att folk uppenbarligen tror att jag endera är lesbisk eller bi.

Jag sticker inte under stolen med att jag gjort både det ena och det andra med tjejer, men för den skull betyder det inte att jag är lesbisk eller bi. Min personliga åsikt är att åtminstone jag kan tycka tjejer är snygga och även attraheras av dom, men ändå vara hetero.

Avslutar med en fin video med en i mina ögon snygg och sexig tjej, Michelle Branch.

This one goes out for a very special person in my life ... ;O).

1 kommentar:

Anonym sa...

Folk tror så mycket. Det tror så hårt på vissa saker att det blir en sanning för dem.

Inget att bry sig om, dina vänner vet hur det ligger till.