tisdag 24 mars 2009

Kuk-IKSU

Som sagt, den här dan har ju börjat för JÄVLA bra. Precis pratat med nån jävla horfitta på IKSU, angående den senaste fakturadragningen. Mitt medlemskap går ut där den 19:e mars, och detta medlemskap sa jag till om redan i dec/jan och blev då lovad att det skulle avslutas exakt på dagen den 19:e mars. Trots detta så har denna förbannade jävla anläggning dragit full medlemsavgift för hela månaden ut. Kärringjävelns motivering är: "Jamen lilla gumman, du måste väl förstå att vi kan inte gå in och bryta mitt i en månad. Så gör man ju inte med hyror heller". Neeh, så då har jag ju förlorar en halv månad för att dom vägrar betala tebaks mig pengar. Är så jävla förbannad nu att jag skulle nog kunna slå in skallen på första bästa person som kommer i min närhet. Tack och Hej ! ! !

Inga kommentarer: