tisdag 10 mars 2009

Ännu en tisdag

Har idag hunnit avverka en Broarna runt med Fille och därefter kört ett ryggpass med Rickard. Hittade följande i det skåpet som jag vanligtvis brukar låsa in mina grejjor i. Vad hände? Min teori är att (troligast) en tjej pyntat naglarna med lite rött, tryckt in lite illaluktande lössnus och sen begett sig därifrån. Men, det förklarar inte varför dessa tingelser blev kvar snyggt uppställda i skåpet. Så, min andra teori är att tjejen sniffade på nagellacket och gav en extra boostereffekt genom att snorta upp lite lössnus. Därefter e allt svart, så ser ni nån svettig tjej, avsmullen nånstans på stan, med misstänksamt rött glansigt pynt blandat med brunt gegg, så vet ni =).

I övrigt så fick jag väl inte ut maximalt på gymmet, men jag provade en ny maskin, som Rickard visade och den tog faktiskt, om än kanske på fel ställe, men jag har alltid varit lite annorlunda. Har även gjort min mätning av armarna och de har krympt ½ cm på båda armarna. Vilket förvisso är bra. Det betyder förhoppningsvis att muskelmassan finns kvar därunder men fettet håller på brännas bort. Älskar dock mina axlar och det är också de och bic som jag fokuserar mest på. Rygg är också skoj, däremot hatar jag tric.

Tänkte börja köra mina intervallrundor nu också på morgonen, när jag gör Broarna runt, dvs 30sek rask gång, 1min löpning. Just nu, i detta nu, känner jag mest att jag längtar efter en stooor iskall att sprätta. Blir dock lugnt denna helgen. Åker till päronen på torsdag och kommer hem igen lördag. Däremot hoppas jag att det händer nåt skoj nästa vecka iaf. Börjar bli smått översocial av att sitta hemma ensam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du till stan... vad hade du tänkt göra denna gången? Skulle va kul om vi hann med en fika någon gånd när du är på dina snabbvisiter. Eller kanske tom ett träningspass med hundarna... ;-)
Kramiz!

Lindsey sa...

Önblad: Blir en snabbvisit, kommer imorrnkväll och åker på lördag mitt på dan. Kommer inte ha råd å fika nåt, har inte ett öre. Men, vi kan gärna ses och träna med vovvarna om du hinner typ på fredan?