söndag 15 mars 2009

Mättat maggen

Sådärja, nu har jag fått i mig välbehövligt käk också såhär efter ryggpasset. Vilket för övrigt tog grymt bra idag. Körde även latsdrag, vilken jag brukar dra mig för att göra, då jag tycker det är så pinsamt att måsta hoppa för att nå och dra ner stången.

Känner verkligen att morgonrundorna och gymet ger sitt resultat, men jag skulle fortfarande inte tacka nej till lite extra snålskjuts på vägen. Hoppas verkligen jag får cash över denna månad, om inte annat får det andra jag tänkt göra (hemligt än sålänge). Då kommer jag definitivt ha råd att köra både Lipodex och Herbalife =).

Egentligen ska jag ju bara se till mina egna mål, men jag är en sån grym tävlingsmänniska och har svårt för att förlora, även om jag inte går omkring och tjurar för det =). Men, det är bra att ha någon som sporrar än att vilja ännu mer. Talar givetvis om Rickard =P. Men, sen givetvis ökar styrkan att vilja prestera ännu bättre när man börjar se resultaten. Det är ju först då som iaf jag får den riktiga motivationen.

Nu så, kaffe på maten ... *slurp* ... så gottis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du redan börja peta i dig sådana preparat? Jag skulle tycka att det vore bättre att lägga pengarna på riktigt bra kost.

Dessutom tycker jag att det rimmar lite dåligt att inta en "gå-ner-i-vikt" produkt samtidigt som man försöker bygga muskler.
Och såvida man inte ska börja träna på elitnivå så känns det för mig som om sådana extra preparat är rätt onödigt.

Lindsey sa...

Erika: Redan? Sedan är det dyrare att hålla på att blanda egna proteindrinkar än att köpa färdigt pulver. Sedan kan man visst använda sig av ett fettförbrännande kosttillskott samtidigt som man bygger muskler. Det är bara lite mer komplicerat och tar längre tid då viktnedgång plus muskeluppbyggnad slår ut varandra.

r1ll0.blogspot.com sa...

Erika >>> Ditt uttalande ang "preparat" och att Linda borde lägga pengarna på riktigt bra kost, talar emot sig själva.
Herbalife är världsledande inom näringsprodukter idag. Miljoner människor använder produkterna för att se till att få i sig kompletterande näring. Universitet som forskar i näringslära rådfrågar Herbalife.
Stommen, "Formula 1", kan intas från 6 månaders ålder och uppåt. Herbalife ges även till anorektiker då de svårast sjuka i denna hemska sjukdom oftast inte kan inta näring på annat sätt.
Näring oavsett form blir aldrig onödigt, men jag kan förstå om du fått en något snedvriden bild av produkterna då de oftast lanseras som viktminskningsprodukter. Hälsoaspekten kommer i skymundan vilket är beklagligt. Men kort sagt; är du i behov av näring, så bör du äta Herbalife. Väldigt enkelt. Produkterna säljs enbart på rekommendation världen över, och alla får pengarna tillbaka om de inte är nöjda. Jag har ätit produkterna i tio år och är supernöjd, så det är bara att testa. Så vet du åtminstone vad du talar om nästa gång.