måndag 16 mars 2009

Måndagsfräckisar

En kvinna gillar att spegla sig ofta och mycket så hennes man köper henne en helkroppsspegel i julklapp. Hon står där naken en kväll och speglar sig medan gubben ligger i sängen och läser.
Så säger hon:
- Tycker du inte att jag har små bröst?.
- Nej, säger han.
- Jo, jag skulle vilja operera dem! säger hon.
Då tittar han upp från tidningen och säger:
- Inte behöver du operera dem bara för att du vill ha större bröst!
- Gör så att du tar lite toapapper bara så skall du se att de växer!
Hon vänder sig om och tror att gubben inte är riktigt klok.
- Hur skulle toapapper funka? Inte vill jag stoppa BH’n full med toapapper! Jag vill ju ha större bröst - inte att det skall se ut som jag har det bara för att BH’n är fullproppad med toapapper!
Gubben reser sig ur sängen går in på dass och hämtar lite toapapper går fram till kvinnan vid spegeln och räcker henne pappret.
- Gnid nu pappret mellan brösten så skall du se att de växer!.
Kvinnan rycker på axlarna och gör som gubben säger, gubben återgår till sängen och tidningen.
En stund senare säger hon:
- Äsch, det fungerar ju inte! Det händer ju ingenting trots att jag gnidit med pappret i tio minuter nu!.
Gubben tittar återigen upp från tidningen och säger:
- Nä, det är klart att det tar ett par år - se på röven din, den har du gnidit på i fyrtio år nu och den är ju jättestor!


En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och med ett leende, säger han:
- Älskling, kan du ge mig en avsugning? Skräckslagen svarar hon:
- Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det.
- Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?
- Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?
- Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover.
- Inte en chans. Det är för riskabelt.
- Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
- Nej, nej och åter nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte...
- Jo, det kan du. Snälla?
- Nej, nej. Jag kan bara inte...
- Jag ber dig...
Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:
- Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning, annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, den andra var bra :D

Anonym sa...

Du är bra på att hitta fräckisar =)