fredag 27 mars 2009

Skjut mig någon

Förnedringskassan har fortfarande inte fattat något beslut angående bostadsbidraget. Det har nu gått över 2 månader. Ringde nyss och fick "lovat" att dom skulle skynda på, jojo, vi säger väl så då.

Ska börja gå på injektionsbehandling IGEN =(, vilket jag hatar. Sk "Enanton Depot" injektioner, som ger enligt mig läskiga biverkningar. Vet hur jag blev sist, fick kramper, blev illamående, febertoppar, yrsel och frossa, för att nämna några. Och detta bara 20 minuter efter injektionen. Dessutom får jag gladeligen punda ut en slant, då dessa små söta nålar går på 1437.50:-/st. Billigt och bra.

Har även fått nya p-piller mot min endometrios, som enligt min läkare ska vara effektivare, "Neovletta". Dock fick jag inte informerat om jag får äta dessa samtidigt som jag tar injektionerna, så måste ringa och kolla =(.

För övrigt är det här en pissdag. Kan inte bli mycket tråkigare än såhär.

Inga kommentarer: