fredag 27 mars 2009

Det kunde ha varit jag

Fast, jag fimpar nog hårrullarna, i övrigt så är det ganska likt mig =P. Jag känner mig helt jävla död idag. Sovit knackligt, vaknade med en kudde över ansiktet och var helt död trots att jag la mig redan 21:30 igår. Orkade inte ens se klart "Criminal Minds", så trött var jag.

Blir en Broarna runt, en sväng in på Hemköp och därefter hem igen. Som vanligt för mig och alla mina lediga dagar, så blir det en otroligt händelselös och långsam kväll. Som jag känner nu, lär jag väl däcka i sängen före 22 iaf ... =P.

Ska ringa Förnedringskassan nu och fråga när i helskotta mina bostadsbidragspengar trillar in. Det har nu gått 9 veckor om jag inte räknat helt tokigt. Alfakassan skickade papper om komplettering för tidigare studier *suckar*. Trots att jag ringde in bara ett par veckor efter att jag skickat in ansökan (för 9 veckor sen) och frågade om handlingarna var kompletta eller om något skulle kompletteras. "Nejdå, du har fått med ALLT, ser så bra ut". Jojo, kiss my fucking ass ! ! !

Ha en underbar fredag alla

*snark*

Inga kommentarer: