lördag 7 mars 2009

Friday update

Gårdag kvällen va lite utav en oväntat händelserik och våt kväll, minst sagt. Fredrik dök över hit runt 16-tiden, tror jag, minns inte exakt. Så, han, jag och Persson ölade fram till 20-tiden då vi begav oss in mot stan. Först ett stopp på "Helan & Halvan" för att grabbarna skulle få i sig nå käk, själv höll jag mig till det flytande =P.

Därefter hamnade vi på Olles och sörplade öl. Det var även då det började spåra ur en aning, men det lämnar jag osagt här. Ingen kom till skada iaf och vi fick tom figurera i "Vimmel" ... =P.

Nästa anhalt blev Bishops, iaf för mig och Fredrik. Det dröjjde inte länge förrän vi träffade på en gammal fd klasspolare till mig, Mattias och därefter var kvällen helskoj. Va längesen faktiskt som jag hade så förbannat roligt. Tror visst att nån kille där, (som va i samma gäng som Mattias) stötte på mig. Jag minns att jag sa till Fredrik att killen var asful och såg ut som Gunther, ni minns, han med dom slekiga låtarna.

Runt 2-tiden begav jag och Fredrik oss bort till Vasaplan, då dels både Persson och Håkan försvunnit sen långt innan och vi även blivit övergivna av Mattias och c/o. Jag fick springa hem från min buss, för jag va så kissnödig, sen tror jag att jag somnade runt 2:30, vilket jag bittert skulle få ångra såhär på morgonen, då den älskvärda grannen inkl väninnan och miniknodd började leva om med sitt "kasta saker överallt i golvet och klampa runt som jävla elefanter" tidigt imorse. Såg att dom gick iväg nyss med hela kavaleriet och barnvagn.

Själv ska jag nu ta en runda med Fille, dock är jag alldeles för seg för att orka nå Broarna runt, så det blir en runda häromkring. Lördagen och kvällen ser ut att bli lugn iaf, har förvisso öl kvar i kylen, men ser ut att bli snacks och cola kväll med mys med mig själv.

Inga kommentarer: