fredag 20 mars 2009

Utmaning

Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamnoch ditt efternamn tar du av din närmaste granne.
Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av din mamma.
Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar och örhängen.
Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet är den vars låt du senast lyssnade på.

Resultat:
Jag heter Marie Hamza.
Jag bor i Övik och är 63 år gammal.
Jag är pensionär och mina största intressen är att diska, städa och tvätta.
Jag har fyra underbara barn.
Mitt hår är för närvarande lysande rött och ögonen har en underbar nyans av mörkblått.
Favoritmusik är dansband i alla former och även pojkbandsmusik.

Skulle va helt kalaskul att se Erika, Carola och Maria.Ö göra denna utmaning ;O).

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken rolig utmaning, den ska jag ta i tu med i helgen =)