fredag 6 mars 2009

Bäbis

Storken har tydligen bestämt sig för att (natten som var) flyga över Pilgatan och släppa ner en obestämd antal månader gammal bäbis till grannen ovanpå. Vet inte om jag ska tycka detta är bättre eller sämre än det normala störande som för sig där uppe. En natt med mycket dålig sömn iaf har det varit, då jag vaknade varje gång den där lilla/lille knodden fick för sig att gallskrika i en sisådär halvtimma, för att därefter somna tio minuter. Sedan började allt om igen ... fick flashbacks från tiden med Filippa. mitt fd plastbarn. Minns de sömnlösa nätterna, tidiga mornarna och hur förbannat, satans ont i ryggen jag hade av att kånka runt på henne. Bara för att mitt pundade ex hade skämt bort henne med att inte kunna sova själv

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Ah, moderskänslorna, vad är starkare..? :D

Lindsey sa...

R1ll0: Jag kan nog komma på massor =).