torsdag 19 mars 2009

Dagvill

Jag är helt dagvill och har haft måndag hela dan idag. Det har som varit minihelg för mig i och med de trevliga utsvävanden som hänt. Började wwe, öl och rostbiff hos Rickard. Kan det bli mycket bättre? Senare så drog vi över till Mia och körde ett race där. Vi avslutade den trevliga tisdagskvällen på Lottas. Synd att dom stängde så tidigt bara. Det blev taxi hem sen och eftersom taxikvinnan inte fattade Rickards vägbeskrivning "sväng nästa vänster" fick vi släpa oss från Mariehems C hem till honom, nåja, gick bra iaf.

Slappardag igår och jag var allmänt seg och ur form. Hade jättesvårt att sova natten som var och låg och vände och vred hela tiden. Kändes ungefär som en ångvält som kört över mig från alla håll. Ont i korsryggen och svanken. Dessutom har hela munnen och läpparna fått fnatt och blivit supertorra, så det sved, kliade och kändes ubertorrt. Skämdes att visa mig på stan idag med Mia, då läpparna och munnen såg ut som man doppat dom i filmjölk och glömt torka sen ... Jo, just det ja, jag och Mia kanske får va med i svt ikväll =). Dom intervjuade oss på stan ... =P. Jag pratade som värsta duracellkaninen på speed =).

Nu ska jag trycka några mackor här. Har ätit äggröra redan, men är fortfarande hungrig.

1 kommentar:

Maria(Mia)Åhlin sa...

haha, ja nog är man smått nervös utifall dom visar upp en på SVT..usch och fy...