lördag 14 mars 2009

KlantLinda har gjort det igen


Tog med buret på bilden för att sälja på blocket när jag kom hem. Stoppade in det i bagageutrymmet på bussen från Sollefteå till Övik. När jag ska hoppa på nästa buss till Umeå märker jag att något fattas. Ni vet säkert vad. Nog lyckades alzheimers-Linda glömma den på första bussen. Förbannat också. Nu kan jag inte nå bussgods förrän på måndag. Tyvärr kan jag inte påstå att följande ordspråk stämmer på mig i sådana här situationer "man lär sig av misstagen".

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Aja baja, låter som nåt jag skulle klara av! Nu måste du omgående springa tre gånger in i vägbommen med full fart, som straff.

Lindsey sa...

R1ll0: Du tycker inte att jag fått tillräckliga men från vägbom och div andra hårda saker att springa in i *tjurar* =).