fredag 20 mars 2009

Laddad

Imorse var jag lite deppig och mådde inte så bra, efter en dålig natt. Efter att ha fått lite frisk luft och ett grymt härligt axel och magpass på Tenton idag, så mår jag mycket bättre.

Ölen är inhandlad och jag inväntar morgondagen uppe hos Rickard. Jag är peppad och laddad till max och sitter här och hoppar upp och ned på min stol =).

Ska käka lite pytt och stekta ägg. Njuter av musiken i bakgrunden, lite Tomas Ledin och gamla goda minnen. Jag har aldrig varit pankare än jag är nu och jag har aldrig haft mindre mat i kylen. Men, fy fan vad jag är GLAD ... =). Ibland bara älskar jag livet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det spelar ingen roll om kylen och plånboken är tom,bara det finns så att det räcker till öl. Det är likadant med cigarettrökare, oavsett hur fattigt det är så finns det alltid slantar till cigg.

(du får ursäkta mig, jag är på ett bitchigt humör för tillfället, det kan vara en överdos av ppiller eller så kanske jag är gravid, eller så har jag en dålig dag (vecka, månad typ)

Lindsey sa...

Erika: Neehee, det märks ju inte ...
*ser fundersam ut*

r1ll0.blogspot.com sa...

Kom inte här och tro att du är på bra humör, Limdseygumman, det finns alltid någon som kan sätta dig på plats igen.

Lindsey sa...

R1ll0: Ja, jag ska skänka ölen till a-lagarna och sitta hemma själv och tjura hela helgen *fniss*.