tisdag 30 september 2008

That's just me

Ja, så har jag gjort en Linda igen. De som känner mig vet att jag lider av lätt sinnesförvirring och även brukar kunna gå i mina egna tankar på de mest olämpliga ställena i de mest olägliga situationerna. Detta hände således ikväll, då jag var på väg hem från gymet och skulle till att låsa upp portdörren nere till hyreshuset jag bor i. Jag stoppar in nyckeln, vrider om med den ena handen, men det kommer mig inte på tanken att dra upp dörren med den andra handen, så jag kliver rakt fram å boink, rakt in i glasdörren med skallen. Får väl se om det uppstår en bula imorrn eller möjligtvist ett blåmärke ... =P. Som sagt, man ska inte fundera över jobb och lgh:er samtidigt som man ska öppna dörrar ... Vid närmare eftertanke, ska nog lilla Linda inte fundera över något överhuvudtaget när hon ska till och utföra viktiga saker som att öppna en dörr och gå igenom en dörröppning. Måste lära mig att kunna hantera flera saker samtidigt ;O).

Inga kommentarer: