torsdag 4 september 2008

Lära känna middag

Ikväll blev årskurs 1 och årskurs 2 bjudna på middag av "Kunskap & Kompetens" nere i Arkenrestaurangen. Tror nog att de flesta tyckte det var sisådär med maten. Fläskfilén var i princip kall, hård och seg. Men såsen va god =O).

Jag läspar fortfarande och hoppas det släpper snart ... börjar bli smått irriterande och pinsamt. Imorron ska jag iaf träffa Erika å käka lunch, överlämna försenad present och va allmänt social. Måste göra ett stopp på boan också inför lördagens happening ;O).

Just det, kom på, det e ju torsdag ... det e ju min dag för å lägga upp en utvald musikvideo ... torsdagstunes som Rickard kallade det. Har fortfarande inte bestämt mig för om det lät bra eller inte ... =P. Ni får titta, lyssna å njuta av videoklippet ovanför detta inlägg, ni andra får väl blunda å hålla för öronen. De som e blinda (varför nu de skulle ge sig på å läsa min blogg) har väl tur eller otur, beroende på hur man ser det ;O).

Inga kommentarer: