tisdag 23 september 2008

Dagens resumé

Lyckades knappt vakna imorse ... klev upp, fick i mig lite frukost och begav mig till skolan borta på Sjögatan. Namnet låter betydligt vackrare än vad det e ... bläää. Höll på å somna omvartannat vid bänken å satt å spände upp ögonen för att inte falla ihop i djup trans. Tog mig igenom en tuff uppgift som inte var logisk för fem öre i min hjärna. Termer som TB,TG, TTB och Kritiska Punkter hör inte hemma i min värld. Möjligen den sista, men den har dock inte samma innebörd i detta sammanhang som i mitt liv, där det förekommer många kritiska punkter. Har ont i svanken och knäna och e trött. Så ska ta en kort promenad från vardagsrummet snart och bege mig till min stora härliga dubbelsäng och däcka där. Hoppas och håll tummarna att jag får en natts ordentlig sömn, utan massa uppvaknanden och konstiga mardrömmar ...

Inga kommentarer: