måndag 15 september 2008

Felparkerad

Noterat på väg från gymet: (D)övik e förvisso en liten stad, men nog fan måste det väl finnas en parkeringsplats ledig, istället för att ställa bilen fint och diskret uppe på gräsmattan precis utanför Tingshuset?

Styrketräningen tog väldigt bra, och jag somnade faktiskt inte heller *ler*. Nu väntar jag på min potatisgratäng som står i ugnen. Ska lägga mig tidigt ikväll också och e så glad och tacksam över att jag inte har någon skola på hela veckan. Gott om tid att vila ut, söka jobb och/eller praktik och kolla efter lgh:er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast kalla övik för dövik känns lite passe nu efter allt som händer och har hänt på senaste år. Speciellt som staden blommat upp i sommar med alla turister som haft vägarna förbi tack vare star wars.
Så jag tycker att det ordet stämmer mer in på hur det var när jag flyttade hit igen för sex år sedan ;o)

Lindsey sa...

Det har du kanske rätt i, men det finns ju fortfarande massa dårar å dönickar här så ... =P.