lördag 27 september 2008

Linda makeover

Det blev lite sent igår, detta då det ringde på min dörr strax efter 23 på natten. Blev lite misstänksam och orolig att det kanske var min stalker, så jag ringde Maria och frågade vad jag skulle göra. Kollade ut genom köksfönstret och såg att det var Björn, Martin och nån Danne. Gick ut och satte mig med dom å va allmänt störande objekt när dom spelade poker. Kom med andra ord inte i säng förrän efter 2-tiden.

Varit hos "Helthet" idag och blivit omstylad. Detta i form av radikal klippning samt det sedvanliga Magmafärgningen i lite slingformat. Jag e sååå grymt nöjjd och min frisör, Anders var superkung. Kommer definitivt att gå till honom nästa gång med. Vad tycker ni läsare, som följt min blogg om den nya frisyren? I like it alot. Nu fattas bara min piercing i läppen ... vill göra nuuu.

Har precis käkat tortillabröd med tacostillbehör. Tror att jag åt för mycket, då jag, som jag nyss sa till Fredrik i telefon, att jag känner mig som en gravid flodhäst ... Nu blir det nog bara att ta det lugnt. Tänkte ha gått på stan en sväng, men vet inte om jag orkar röra på mig nu *s*.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin frilla. Kul att göra nått helt nytt.

Du har ju lika tapeter som vi har i köket... hihi.