tisdag 23 september 2008

Alltså seriöst ...

Vad e det för fel på mig ... nu börjar jag gråta helt plötsligt för ingenting egentligen ... Jag tycker inte om mig själv nu ... =O( ... Nu kommer jag garanterat inte kunna sova i natt ... Någon som känner för å trösta mig? Skulle kunna behöva en kram eller någon som bara sa att det e ok att må som jag gör, att jag inte e onormal. Att allt kommer att ordna sig ... varför e stunderna av lycka så ögonblickskorta jämfört med de stunder jag e olycklig ... Finns det nån överhuvudtaget som vill ha mig i sitt liv?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå Linda!!!

Va du låter lessen. Inte bra.

Hur mår du i övrigt? Å mest nyfiken av alla så frågar jag Hur ä de med Fellini? Jag skulle så gärna vilja se honom. Har inte sett dig på länge heller. Har spanat efter dig då jag varit i Ö-vik. Hoppas vi stöter på varann nån dag.

Sköt om dig å många kramar från oss / Annica å Figo KJ