söndag 21 september 2008

Tredje sömnlösa natten i rad

Somnade runt 01 tror jag vaknade omvartannat precis som de tidigare två nätterna. Drömde återigen om honom ... ska jag börja se det som ett tecken? E tung i huvudet och trots att jag sovit så dåligt kunde jag inte förmå mig att komma ur sängen förrän framåt 11:30. Det e kanonväder ute, såsom hösten ska vara, så funderar på att bege mig ut på en promenad. Kanske springa in i några buskar, snubbla över nån grästuva eller dylikt. Sånt som bara jag skulle lyckas med, kanske Sus då *fniss*.

Ser fram emot vad veckan har att ge. Föreläsning i Logistik måndag och tisdag, sedan ledig resten av veckan. Jag hoppas att det blir något roligt iaf som händer. Fest här hos mig eller kanske hos Rickard, om jag ler sött, e snäll å har lite tur ... Hursomhelst, så ser jag som sagt fram emot kommande veckan ... bortsett från de två föreläsningsdagarna då ... =P.

Inga kommentarer: