söndag 7 september 2008

Fest hela natten lång

Jag va hos Leif på fredagkvällen, va tänkt fest där och Jimmy va där då jag kom. Sedan blev det snabba puckar och impulsiva beslut om att vi skulle bege oss till Umeå samma kväll. Eftersom jag va den enda av oss tre som var nykter så fick jag köra Jimmy BMW =O). Va nervöst och lite jobbigt, då det va mörkt å blött på vägen. Jag kom till Rickard först runt 00-tiden, efter en mellanlandning i Nordmaling för å hälsa på nån Leif kände.

Som alltid med Rickard å Mank, var det kanonskoj både fredag och lördag. Även om lördagen för min del blev en aningens mer alkohol, vilket jag inte säger nej till =P. Sedan, kan ju inte sägas för ofta att jag fick möjlighet å slå först Rickard och Mank i Wiibowling, med 223 poäng om jag inte minns fel. Sedan med en lägre siffra av 199 mot Mank och Johan =O). I'm getting to the top ... snart PRO ... ;O).

Hemma igen efter att ha kört tebaks från Umeå, då Jimmy och Leif var väldigt sega å bakis. Tur att jag ytterst sällan blir det =O). Kortet ovan e som vanligt suddigt, då jag e fotograf ... fylla å fotograf går inte ihop för mig *s*. På återseende gullfjun =P. Och btw, varför luktade det porr nu igen ... ;O).

Inga kommentarer: