fredag 19 september 2008

Jag mår illa...

...över hur otroligt falska människor det finns. Vet inte längre om jag ska skratta eller gråta, dock känns det enklast å skratta åt det och försöka inse att man är nog inte så jävla puckad i huvet ändå. Förstår bara inte vad folk tjänar på att sprida falska rykten om en för att vaddå, vinna popularitet hos andra lika puckade människor eller vaddå? Jag har alltid försökt leva efter att vara mot andra som jag vill att de ska vara mot mig och tom mer därtill. Jag har ställt upp, funnits där, lyssnat och varit en bra person i alla lägen. Då känns det så jävla trist att man ska få sån här skit över sig. Då vill man nästan bara ge upp allt å skita i allt ... men samtidigt så vill jag fortsätta finnas där för de personer i mitt liv som förtjänar det ... Än en gång, ni vet vilka ni är och jag älskar er även om ni är få ...
  • Min allra bästa vän i alla lägen, my sister in crime, love you til death, Erika
  • Maria, fy fan va du e go på alla sätt. E så enormt glad att vi kommit varann så nära. Love you darling
  • Carro, gogumman min, tack för senaste, å du vet att du alltid har en speciell plats i mitt hjärta
  • Mariette, e så glad att vi hittade varann i all röra med allt som hänt, behöver nog inte nämna några namn ... du vet ...
  • Rickard, finns inte ord å beskriva hur underbar du e på alla sätt. Hur kan man inte tycka om dig ...
  • Fredrik, de sa verkligen klick direkt, fy fan vilken underbar vän du e ... kramar om ...
  • Sus, du vet, jag vet ;O) ... e så enormt glad att vi hittade varann ... kram gumman ...

2 kommentarer:

Maria sa...

Kan bara säga detsamma gumman :)

Anonym sa...

Tack så mycket för det fina omnämnandet sweetie =)

Jag har provat de där skorna på din sko jag också, men för mig blir det nog inget köp, kanske....jag har insett att jag inte kan lova något säkert när det kommer till skor =p

Bamsekramar!