fredag 19 september 2008

Sömnlös natt

Satt i telefon med Fredrik fram till typ 23 (?) eller nåt. Sen kunde jag inte somna ... låg och vände och vred på mig fram till 01:30 ca. Lyckades då slumra in, men sov oroligt. Hade konstiga drömmar om att jag skulle bli ihjälskjuten, bara för att. Vaknade omvartannat under natten och blev väckt imorse av någon som ringde fel. Hörde ett flås i luren bara ... något störande. Så, klev upp, eftersom jag vid det laget var så irriterad att jag inte kunde förmå mig att somna om. Tog en lång dusch och försökte koppla bort tankarna en stund, sedan morgonpromenad, vilket var väldigt skönt. Nu ska jag käka några mackor, sedan kommer bästaste Erika hit runt lunchtid och jag ska vara störande moment då hon äter ... =P. Hoppas alla andra haft en bättre natt än mig ... Skickar en värmande kram till go-Sus också ...

Inga kommentarer: