onsdag 10 september 2008

Besökare

Det är otroligt roligt att så många finner min blogg intressant på ett eller annat sätt. Sedan starten i Augusti har jag haft runt 500 unika besökare varav över 200 är bara från september månad, där majoriteten är från Sverige, men även från USA, Spanien, Turkiet, Candada, Danmark, för att nämna några. Det känns kul att jag kan tillföra något till mina läsare, genom det jag skriver och hoppas på att denna besökstrend fortsätter. Dock är jag väldigt nyfiken på vilka ni besökare är ... ;O). Tack än en gång för alla trogna besökare och välkommen till er nytillkomna. På återseende ! ! !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag heter Erika, bor i samma stad som du nämligen stora övik.
Jag läser din blogg för att jag är så nyfiken. Jättenyfiken är jag.
Och så för att du är bäst såklart. Jättebäst. Bästast i världen. Och snyggast. Jättesnygg!
Du och jag Linda. Du och jag!

Smisk!

Lindsey sa...

Hehe ... TACK ... det där förtjänar ju en pokal ... fan, jag har ingen ... går det bra om jag målar ett papper med guldpenna? Puss på dig

Anonym sa...

Hallå hallå, nu har jag oxå hittat hit - tack fär länken. :-)

Men om jag förstår rätt så bor Fille i Sollefteå för tillfället?

hi hi, om du har så många internationella besökare så är det nog dags att du börjar skriva på engeelska... *flinar* :-)))