lördag 20 september 2008

Ännu en jobbig natt

Jag va med AC på fest igår hos Kent och Maria kom också dit på ett tag. Sen drog vi på Olles. Hade nog rätt ok faktiskt, men sen så slog det om som det brukar göra för mig lite nu och då. Blev bara så tom inom mig, deppad och kändes som en tung sten. Började tänka och fundera på vissa personer och kunde inte låta bli å sakna och undra varför. Sov jättedålig och vaknade var och varannan minut. Drömde massor om honom och huvudet kändes bara jättetungt. Pratade med Fredrik igår ett tag också, men kunde ändå inte släppa känslan jag hade inom mig. Imorse då jag vaknade hade jag den välbekanta olustkänslan .... en känsla som jag bara vill fly från men som jag inte lyckas bli av med ... Nu ska jag ut och ta min promenad, försöka skingra tankarna. Men, det hjälper fan inte på mig ... för e jag ute och går så har jag ju verkligen tid å grubbla å fundera, så mycket att jag brukar snubbla över stenar, gå in i skyltar eller träd å dylikt, bara för att jag e i min egen lilla värld och inte ser vars jag går. Tur jag inte hamnat nere i havet än vid hamnen, men det kommer väl det med, med tanke på hur klantig och vimsig jag e. Därefter blir det å köpa limpa, mjölk å lite godis för mina sista slantar. Fan att det inte kan vara torsdag nu ... det e pissigt å va fattig student ... Jo, tilläggas kan att bilderna e från gårdagen. Den översta e en snygging jag stötte på, på vägen upp till festen ... sjysst bil va? Det andra e en liten idolbild på mig å Maria i nåt konstigt rött ljus ... =O).

1 kommentar:

Anonym sa...

nice one
visit my blog World Market