fredag 12 september 2008

Leaving the city

Nu åker jag till Vännäs å hälsar på go-Sandra ... laddar inför morrondagen ... fy fan va jag e på G =P. Sen vill jag bara säga att jag e så jävla less på allt skitsnack, falska människor å de som försöker vara ens vänner ... Vill ni ha smaskiga detaljer å lögner att sprida vidare, varsegod: "Jag ska kn*lla hela jävla Umeå imorrn" ... Nöjjda ?!?! Neeeh, tänkte väl det ... roligare å skvallra om sånt som faktiskt INTE e sant ... *suckar*. Vill rikta ett stort tack till de underbara människor som finns och har kommit in i mitt liv: Erika, Rickard, Sus, Sandra, Maria och Carro. E någon glömd, ber jag om ursäkt ... Love ya all. Linda is leaving ... ! ! !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan för sådana människor som inta har bättre för sig än att sitta och skvallra. Skaffa ett liv säger jag!

Puss och kram och hoppas att du har riktigt skoj i helgen söt!

Anonym sa...

Det kommer alltid finnas sånna människor som i brist på eget liv snokar och spekulera i andras. Men istället för att bli irriterad och lessen så känn dig stolt. Det betyder ju att du (men inte dom) har ett liv att prata om. Du lever, till skillnad från dom.

Ha så kul i helgen.

Kramiz!