onsdag 24 september 2008

Härlig morgon

Tog en härlig promenad nu på förmiddagen. Det blev den vanliga rundan genom Lungviksparken, ner mot vattnet, genom hamnen och upp genom stan. Passade även på att fota lite med min mobil. Det var tänkt att jag skulle fota lite fina höstbilder, men solen låg på så vackert över havet, så det blev foton över havet och himlen istället. En liten bild på några gula blommor, som fortfarande hänger kvar i hösten blev det också. Blir tyvärr inget benpass idag, då jag hade känningar i bägge knäskålarna även idag. Vågar inte ta ut mig och riskera att det blir ännu värre. Inte heller fick jag någon tvättid idag. Det var fullbokat ... Dags att förflytt arslet ur den här soffan och börja storstäda. Hej hopp alla sötisar å tack igen till mina underbara vänner.

Inga kommentarer: