onsdag 24 september 2008

Nystädat

Nu är lägenheten nystädad och fin ... det enda jag saknar nu är något nytt på väggen i köket, som synes och nya tapeter. Vet inte riktigt vad jag skulle kunna tänka mig dock. Varit sugen på att måla en fondvägg, men vet inte om det skulle passa. Skulle gärna vilja ha något i svart å vitt kanske. Har ju en viss förkärlek för svart, vitt och grått när det kommer till inredning, samt ek. Det var allt för mig, imorrn väntas i sedvanlig ordning Torsdagstune ... inte riktigt bestämt mig ... så om någon har något önskemål, så säg till. Kan dock inte lova något ... =P. Blir nåt rockigt iaf ... =O).



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har mysigt hemma hos dig =)
Men ja ditt kök skulle behöva nya tapeter så att det blir lite roligare ;)
Imorron är det tjejkväll på stan, smart av dem att lägga den dagen innan man får lön och inte har många slantar kvar. Hade varit bättre om de lagt den nästa vecka. Men det lär väl vara långlördag på lördag så då kanske jag ska in och shoppa.
Såg ett par jäkligt snygga svarta stövlar på wedins. Hög klack och med dragkedjan bakpå. Jätteläckra (dregel).
Tror du att mitt skobegär är sjukligt? Jag kanske borde läggas in på avvänjning =p

Pöss!

Anonym sa...

Vilken fiiin kommentar du har lämnat i min bloggis.
Jag hade börjat få funeringar om att gå på tjejkvällen ändå. Om inte annat så för att göra dig sällskap och glo på folket. Men nu vet jag inte riktigt....=p