onsdag 3 september 2008

Pissväder

Benpass idag på gymet, tog grymt bra och det kändes rejält, särskilt efteråt när jag skulle gå hem. Käkat lite potatiskgratäng ... mums ... dock lite svårigheter att hantera maten rätt i munnen *s* med piercingen där. Men det kommer ... övning ger färdighet ;O).

Vet fortfarande inte vars jag står i förhållande till honom. Jag känner mig bara så förbannat tjatig och ivägen. Samtidigt som jag vet vad svaret kommer bli, så behöver jag veta ... så jag kan gå vidare, om det e så. Det blir definitivt inte lättare för varje dag som passerar, för mina känslor finns där och det vet han. Samtidigt vet jag ju hur otroligt roligt vi har ihop och hur lätt vi har för att prata om allt. Kände han mer när vi sågs sist, mot gången innan? Vill han att vi bara ska va vänner, eller vill han vara fri och träffa andra tjejer. Jag vill bara ha ett svar ... hur jobbigt det än kommer att bli att höra det. Vet bara att jag tycker så otroligt mycket om honom och har gjort ända sen första stunden vi lärde känna varann.

Have you ever needed someone so bad, Have you ever wanted someone You just couldn't have Did you ever try so hard That your world just fell apart Have you ever needed someone so bad And you're the boy I gotta have I gotta have you baby

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lunchar gärna med dig på fredag! Har lunch kl 12 som vanligt =)
Jobbar lördag och söndag morgon så jag lär nog inte idas åka in till stan då, men om du hellre vill det så kan vi käka frukost ihop kl sex ungefär =p

Lindsey sa...

Haha ... no way ... då sover jag sött ... =P. Fredag blir bra ...