torsdag 25 september 2008

Star Wars och tjejkväll

Resumé: Mobilen har haft party inatt. Den har pipit konstant från sms och mobilsamtal. Jag var så grymt trött att jag ignorerade samtliga. Det sista sms:et skulle jag dock kollat, runt 10:10 på morgonen. Det var från Rickard, som ringde kort därefter och sa att han satt på bussen till Övik. Snacka om panik, upp å hoppa in i duschen å skynda sig ... näääh, jag sov inte alls ... *ser oskyldig*.

Star Wars utställningen med Rickard var betydligt roligare än jag förväntat mig, då jag inte e något större fan. Sällskapet gjorde ju sitt också ;O). Tur att det fanns batterier då Rickards superb. dig.kamera från Felia .... öhm Telia slukar batterier. Av valet av bild å döma så var jag faktiskt riktigt imponerad av Darth Vader ... han e ju cool ;O).

Blev lunch på China Tower, där jag inte varit på typ fyra år eller nåt sånt. Gott var det, även om jag orkade hälften av mina friterade räkor ... dom slank dock ner i Rickards mage =P.

Tjejkväll på stan med Erika och Maria därefter. Linda gjorde en ... ja ... Linda ... jag lyckades fastnade med en laktritskola under OCH över kulorna på min tungpiercing, å kom inte loss ... gjorde ont ... Ska va JAG till å lyckas med sånt ... *s*. Linda var även så förvirrad som jag alltid e ... bokade tid för färgning och klippning hos frissan ... sen kom jag på att jag lovat luncha med Erika imorrn ... så fick boka om till lördag. Nu blir det softa i soffan med lite cola light, skruvar och äppelchips ... mumsigt värre ... Kram på er godingar ... ;O).

1 kommentar:

Anonym sa...

Darth Vader är ju riktigt hot.
När han höll armen om mig på invigningen var jag nära att svimma av lycka =P
Men det måste vara jäkligt jobbigt för honom att stå sådär stilla hela dagarna.