torsdag 11 september 2008

Film och 200-grammare

Jag var hos "L" igår å såg på film. Vi började med XFiles tror fan inte vi begrep handlingen alls *s*. Så, vi gick vidare till bland de sämsta filmer jag nånsin sett Postal. Trots en del skratt, så sög den rätt rejält. Begav mig hemåt runt 22:30, för då höll jag på somna. Hade världens konstigaste drömmar i natt *s*. Vet inte om det berodde det faktum att "L" tryckte i sig Sibylla igår eller så va jag väldigt sugen på hamburgare, för i min dröm så sitter jag helt plötsligt hemma hos Rickard, som frågar gång på gång om han inte ska bränna på en av sina 200-grammare ... vaknade nyss av att jag hade väldigt ont i magen ... åt jag för myckte tro? =P. Men goda e dom vill jag lova =O).

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Men Lindsey, det är ju fest hos Rick på Lördag och ja tänkte ju dra dit men du ska inte komma på festen asså? va synd, du är ju hur trevlig som helst ju :( ...hade ju nästan hoppats ju...menmen du kanske ska dit fler gånger :) hoppas vi... :P Kram

Lindsey sa...

Kanske blir att jag kommer upp å våldgästar iaf ... ;O) ... kan ju inte missa hela gänget nu när efterfrågan varit så stor att se mig där ... ;O).

Fredrik sa...

Nu börjar det likna nått :) då ses vi på Lördag då ;P kram

Lindsey sa...

Absolut ... ;O) ... Looking forward ... =P ... KRAM