onsdag 1 oktober 2008

It's a raining man, halleluja...

Jag var nog lite av en optimist, när jag gick till skolan imorse. Det regnade lite, men jag brydde mig inte om att ta med något paraply, vilket jag fick ångra på hemvägen runt 15-tiden, då det regnade betydligt mer. Bilden till höger illustrerar denna "vackra" onsdag och visst e väl figuren rätt lik mig också ;O). För övrigt har jag packat resväskan lite smått och även handlat färdkost för bussresan imorrn. Maria har fått i uppdrag att påminna senila Linda att ta med ICA-kassen ur kylen imorrn innan hon beger sig till bussen. Tur man har förståndiga vänner med alla hjänrceller på plats, då de tycks ha lekt hela havet storma i min hjärna ... =P. Nej, slappa lite framför tv:n tänkte jag och sen krypa ner. Får fan inte bli så sent som det blivit de senaste två nätterna ... Imorrn e det dags för Torsdagstune ... håll till godo kära läsare ... ;O).

Inga kommentarer: