onsdag 17 september 2008

Korvmackor

Morgonpromenaden avverkad. Måste leta fram mina vantar, för det e ruskigt kallt ute numera, ändå stod det i tidningen idag att sommarvärmen ska komma tebaks. Jo, tjena, å jag heter Urban ... =P.

Sov otroligt bra inatt för en gångs skull. Hade ingen lust å kliva upp, men efter ett sms från Maria och ett från Fredrik, så masade jag mig upp, duschade och gav mig ut på morgonpromenaden. Sitter å vilar nu efter å ha tryckt ett par korvmackor och ett par med messmör. Ska på gymet runt 14 å köra benpass. Därefter tvätt ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Passa dig för att träna. Det är farligt... :-P Va på ett Pump- pass i måndags och jag har så fruktansvärd träningsvärk i armarna efter det. Vaknade tom i natt och kunde inte räta ut armarna för det gjorde så ont.

Alltså... det är farligt att träna.

Lindsey sa...

Hihi ... det e farligt å ha sex också ... ;O) ... får man också träningsvärk av ibland ... *fniss*. Men inte fan slutar jag för det ... =P.

Anonym sa...

Hej, jag heter också urban =p

Jag tycker att du ska bjuda in din granne på en kopp te. Då blir han säkert glad ;)

Lindsey sa...

Det betvivlar jag ... hejade på honom nyss å då muttrade han surt ...