tisdag 18 augusti 2009

Umeå hockeyfestival

Ni som, precis som mig är stora hockeyfans, har säkerligen inte missat att Umeå Hockeyfestival drog igång igår, måndag, med match Skellefteå - Modo, där den givna vinnaren var Modo - yeeey ! ! ! Matchen gick av stapeln i Swedbank Arena, i min kära hemstad, Övik, även kallat Foppaland. Nästa match, som är av intresse för min del, har sitt nedsläpp kl 18:00 denna fredagen i Umeå Arena. De som kommer att mötas i sammandrabbningen är inga mindre än Modo, såklart och hemmalaget Björklöven. Vi vet ju redan vilka som kommer vinna, Björklöven kommer att få så fett med stryk. Jag är dock grymt besviken att jag inte får tillfället att dels delta i denna festival och även missa matchen. Dessutom är det kräftskiva efter matchen ... life sucks ... and I'm not satisfied ! ! ! Trösta mig, please ...

Åsse tar vi en favorit i repris ... kan kolla på denna huuur många gånger som helst ... Modo Sm-gul d 2007. Vi kommer dit igen ... och året blir 2010 ! ! !

2 kommentarer:

Fitness Dream sa...

Härliga bilder från modo:)

Erika sa...

Kart att björklöven åker på stryk. De är ju kassa =D

Sv. Jag har inte gjort hela bilden, bara stoppat dit mitt huvud ;)