onsdag 19 augusti 2009

Byta mobil

Nu har jag ju haft min Samsung Ultra Touch en tid, och jag ska väl inte säga att jag är allt för supernöjd. Visst, den har inte tvärdött och till det yttre är den riktigt snygg och stilren. Men, den har nu börjat krångla dels med mjukvaran. Eller, egentligen är det bara mjukvaran, jag måste alltid skicka mina blogginlägg två gånger, innan mobilen skickar iväg, trots uppdatering av drivrutiner för mobilen. Den hänger sig hela tiden då jag försöker använda touchscreenen och det hörs otroligt dåligt för mottagaren, när man pratar med handsfreen. Det är väl bara några av de saker som jag inte gillar. Därför har jag nu börjat spana på en ny mobil och har spanat in Nokia 6600i slide. Sett en del recensioner och mobilen verkar ha fått bra betyg. Dessutom är den väldigt snygg också till det yttre och lite mer slimmad än tex Nokia N85, som Rickard har. Denna mobilen är dessutom betydligt billigare än den jag nu har, som ligger på strax över 5500:-. Så, jag skulle isf få lite cash i handen också. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: