tisdag 25 augusti 2009

Djurplågaren Joel

Jag tror inte att jag behöver säga det igen, för er som följer min blogg, hur mycket jag verkligen hatar djurplågeri i alla former. Har följt alla skriverier om Joel, djurplågaren. Och, när jag läser utdrag ur brev, som han skrivit och de artiklar som återfinns på bla Aftonbladet och Expressen, ja, då vill jag bara spy. Det växer upp ett sådant hat inom mig, och gud vet vad jag skulle göra mot denna avskyvärda människa. Plåga den jäveln, stoppa in honom i en plastsäck och dränk långsamt, hugg honom med kniv över hela kroppen. Sådana som honom, förtjänar FAN inte att leva ... ! ! !

Senaste artiklarna:

2 kommentarer:

Önblad sa...

Faaast... om du skulle plåga honom som han plågat andra så är du ju som honom... hmmmm.
Men, fantisera kan man ju alltid göra ;-)för man blir ju såååå j***a förbannad när man läser och hör om sånt.
Kramiz!

Lindsey sa...

Önblad: Jag säger inte att JAG ska göra det. Jag menar på att om han får en fällande dom, så borde han bli straffad med tortyr. Jag har ingen som helst förståelse för sådana här människor. Och nu vill ju hans försvarsadvokat få det till att det är synd om honom, att han ångrar sig, och att man ska komma ihåg att det finns en människa med själ bakom. Bah ... skitsnack. Sverige har i många fall alldeles för milda straff för brott.