fredag 21 augusti 2009

Knäppare än knäppast

Idag känner jag mig bara sådär helt, totalt galen =). Ja, alltså mer än normalt, om nu det är möjligt i min värld ;O). Jag har precis hoppat ur duschen och klarat mig från att springa in i väggar, slå fötter i sängben, så det KAN faktiskt bli en hel dag utan några olyckor =P. Det skulle bli den första i sitt slag isf. Just nu kokar jag korv och har även slängt in en tvättomgång i maskinen. Jag jobbar 14:15-20:15 idag och därefter har jag inga direkta planer ... Förslag mottages gärna, bara dom är helcrazy och ickenormala ;O).

3 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Se upp för vägbommar!!!

Lindsey sa...

Rickard: Jahapp, då var vi där igen då. Har jag inte sagt till dig att sluta påminna mig om de där flertalet gånger traumatiska upplevelserna. Jag har fortfarande mardrömmar än idag om att springa in i hårda saker ... ;O). Not good for my health.

Önblad sa...

Vilken cooling du var på den bilden.
Hoppas att dagen fortsätter att gå din väg. Det är du värd flera gånger om ;-)
Kramiz!