fredag 28 augusti 2009

Nya upptäckter på stan

Jag kom ju på den idiotiska idén att gå på stan i detta väder. Skorna läckte in vatten, så blev blöt om fötterna och nu har jag tung och tryckande huvudvärk =(. Hittade iaf ett par superfina stövlar på Skopunkten. Kärlek vid första ögonkastet, men jag klarar iaf av att hålla i plånboken och inte köp allt, bara för att det är fint. Jag vet när min ekonomi säger ifrån. Men, fina är dom iaf ... =). Jag gick igenom Åhléns också på vägen från Hemköp, och då såg jag att det har kommit in en hel serie med Gösta-prylar. Bla en större variant av Gösta, en Gösta-kudde och Gösta-nyckelring =P. Men, jag är så nöjd med Göstan som sitter här hos mig uppe på dvd-spelare =). Den där jätte-Göstan såg ju bara grotesk ut.

1 kommentar:

Liv & Noza sa...

Gösta? Nämen det heter ju min "lillasysters" kamera haha