tisdag 25 augusti 2009

Otursfågeln är i farten ... IGEN

Det är seriöst inte meningen att jag ska få ha en hel dag utan några som helst bekymmer, olyckor eller andra negativa händelser. Gårdagen gick ju som den gick och jag mådde piss efter det. Dagen började med att jag självklart välte ut hela min mugg över köksbordet. Självklar över de blyertsteckningar, som jag gjort tidigare härom veckan. Kort därefter knackar Jehovas också på dörren och dom gav sig inte. Tror dom stod kvar i en sisådär 5-10 min innan dom gick. Vågar jag ens gå till jobbet idag, eller kommer jag bli överkörd av en ångvält då? Nästan så att jag hoppas det faktiskt.

Jobb 13:15-22:00 och jag hoppas i all förbannelse att jag inte missar bussen, efter jobbet, som jag gjorde igår, pga vissa saker, som kunde fått mig att seriöst slå in alla jävla väggar i närheten.

Inga kommentarer: