söndag 30 augusti 2009

Bloggar i all ära, men snälla

Att driva en blogg har nog aldrig varit så inne, som det är just nu. Det är allt från modebloggar till nakenbloggar. Och helst ska man locka massor med besökare, för att tjäna pengar på, vad som i mina ögon, många gånger, kan tyckas lika intressant eller ointressant (välj själv vad ni tycker) som en knippe med potatis. Det senaste innetrenden i bloggvärlden, har blivit att videoblogga. Och, jag förstår inte, att vissa personer inte inser hur pinsamma dom faktiskt är. Denna tjej har blivit populär ute på nätet och även i radioprogram, såsom Mixmegapol. Inte för att hon för den delen har något direkt av intresse att förmedla, men för hennes, för mig, menlösa ljudpauser hon har för sig hela tiden.

Titta och lyssna själva, för en egen uppfattning =).

Visst, jag vill inte sitta på något sätt trycka ner den här tonårstjejen. Ärligt talat, så känner jag faktiskt lite smått medlidande för henne, då hon nog själv inte inser hur många det är som sitter där hemma och garvar ihjäl sig åt henne.

Är det nu så att ni skulle finna denna tonårstjej ytterst faschinerande. Och ni även känner att hon har något att delge er, så varsegod, här har ni adressen till hennes blogg: http://amandavardet.blogg.se/

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Aaaah men asså halllaaa ba... de vA ju jäte braAaaa blogg ba ja typ asså faaan va cp typ hehe

J E N N Y sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA