onsdag 26 augusti 2009

Not a good start

Drömt nån skum dröm i natt om att jag var på rymmen från massa konstiga människor. Jag hade snott en häst och hur snabbt den än sprang, så sprang människorna lika fort. De ryckte och slet i mig. Jag vaknade precis innan jag stod inne på ett café, där jag stal en bulle och en plastbunke att fylla med vatten, till pållen =).

Var grymt trött, så jag riktade huvudet åt fel håll, när jag skulle kliva upp. Detta resulterade i att jag tjongade in huvudet rakt i väggen, vid huvudändan *ouch*. Därefter följde oturen med att jag, när jag passerat Skatteverket, insåg att jag glömt ett viktigt papper till jobbet. Bara att vända om och hämta det hemma =(.

Klockan är nu prick 10:17 och inga fler missöden har hänt ... än sålänge iaf. Och nej, jag borde nog inte få inneha vapenlicens ... ;O). Vad tippar ni blir mitt nästa olycksfall idag?

Inga kommentarer: